Hoe kunnen we je helpen? 

Misschien staat je antwoord tussen de veelgestelde vragen.

Bestellen

Wat is de levertijd?
Als je een bestelling hebt geplaatst vóór 17.00 uur dan verzenden we je bestelling dezelfde dag nog. In de meeste gevallen wordt deze dan de volgende werkdag bezorgd.
Hoe kan ik bestellen?
Doorloop de webshop, zie je iets leuks? Plaats dan het item in je gewenste maat in de winkelwagen. Vervolgens vul je je gegevens in op de ‘afreken’ pagina. Via een beveiligde omgeving betaal je jou aankoop. Je kunt kiezen uit een aantal betaalmethoden waaronder: iDEAL, PayPal, Creditcard, ApplePay en Bancontact (België). Vervolgens ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven E-mailadres.
Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch een bevestigingsmail met de details van je bestelling. Het kan enkele minuten duren voordat deze mail bezorgt wordt. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is deze mail waarschijnlijk terechtgekomen in je spam- of ongewenste berichten map. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Ja, dat kan. Als je vóór 17.00 uur een nieuwe bestelling plaatst kunnen we deze samenvoegen en tegelijk verzenden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Mocht je je bedenken en je bestelling is nog niet verzonden kan je contact met ons opnemen. Dan kunnen we je bestelling annuleren en het betaalde bedrag aan je terug storten. Als je bestelling als wel verstuurd is raden we je aan om deze na ontvangst aan ons te retourneren. Meer informatie over retourneren vind je hier.

Betalen

Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?
Als de betaling geslaagd is na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestigingsmail op het door jou opgegeven E-mailadres.
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als je betaling is mislukt ontvang je een mail van ons met een betaallink waar je alsnog kunt betalen.
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Bij ons kan je veilig met iDEAL, PayPal, Creditcard, ApplePay, Klarna, Bancontact (België) en cadeaukaarten zoals VVV Cadeaukaart, YourGift en fashioncheque.
Hoe werkt betalen met iDEAL?
Selecteer je eigen bank. Vervolgens word je doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van de door jou geselecteerde bank. Voltooi de betaling door de stappen te volgen. Als je betaling is gelukt word je weer doorgeleid naar de website van Golden Ass. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling op het door jou opgegeven E-mailadres.
Hoe werkt betalen met PayPal?
Indien je PayPal selecteert word je doorgestuurd naar de website van PayPal. Log in met je eigen PayPal E-mailadres en bijbehorende wachtwoord. Voltooi de betaling door op de blauwe button ‘betalen’ te klikken. Als je betaling is gelukt word je weer doorgeleid naar de website van Golden Ass. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling op het door jou opgegeven E-mailadres.
Hoe werkt betalen met Creditcard?
Vul op de beveiligde pagina de naam van de kaarthouder, het creditcardnummer, de vervaldatum en je CVV code in. Klik vervolgens op de blauwe button. Als je betaling is gelukt word je weer doorgeleid naar de website van Golden Ass. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling op het door jou opgegeven E-mailadres.
Hoe werkt betalen met ApplePay?
Indien je een bestelling plaatst met een Apple apparaat zoals een iPhone, iPad of Macbook mét FaceID/TouchID én Safari als webbrowser gebruikt detecteert onze webshop dat en laat ApplePay zien tussen de betaalmethodes. De betaling bevestig je vervolgens met FaceID of TouchID. Als je betaling is gelukt word je weer doorgeleid naar de website van Golden Ass. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling op het door jou opgegeven E-mailadres.
Hoe werkt betalen met Klarna?
Klarna maakt het mogelijk om je bestelling achteraf te betalen. Je ontvangt een factuur per mail en deze dient binnen 14 dagen aan Klarna betaald te worden. Klarna brengt geen extra kosten of rente in rekening.
Hoe werkt betalen met Bancontact?
Bankcontact is alleen beschikbaar voor Belgische klanten. Indien je winkelt met een smartphone en de app van Bancontact gebruikt hoef je alleen maar je pincode in te vullen om de betaling te voltooien. Winkel je niet via je smartphone, dan wordt er op je apparaat een QR code getoond. Deze scan je met de Bancontact app op je smartphone, vervolgens vul je je pincode in om de transactie te voltooien. Gebruik je geen Bancontact app? Vul je kaartgegevens in via de vertrouwde bankiersomgeving. Steek vervolgens je Bancontact-kaart in de kaartlezer en vul de daarbij horende gegevens in via de bankiersomgeving om je betaling te voltooien. Als je betaling is gelukt word je weer doorgeleid naar de website van Golden Ass. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling op het door jou opgegeven E-mailadres.
Hoe werkt betalen met een cadeaukaart?
Wij accepteren VVV cadeaukaarten, YourGift en fashioncheque. Door de optie cadeaukaart te selecteren bij het afrekenen kan je afrekenen met het saldo van de cadeaukaart. Het eventuele overige bedrag kan je voldoen met de andere beschikbare betaalmethoden die we aanbieden.

Mijn account

Hoe log ik in op mijn account?
Klik op het poppetje bovenin de website. Vervolgens kom je op de ‘mijn account’ pagina. Hier kan je inloggen op je account. Heb je nog geen account? Via deze pagina kan je gemakkelijk een account aanmaken.
Wat zijn de voordelen van een account?
Een account maken kost niets. Als je je gegevens hebt opgeslagen hoef je deze niet meer in te vullen als je een bestelling plaatst. Hierdoor ga je sneller door het bestelproces heen. Heb je meerdere bestellingen geplaatst? Door in te loggen op je account kun je gemakkelijk al je bestellingen inzien.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik inloggen?
Klik op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt een E-mail op het bij ons bekende E-mailadres om je wachtwoord te hertellen. Klik op de link en volg de stappen. Vervolgens kan je inloggen met je nieuwe wachtwoord.
Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Log in op je account en klik op ‘account gegevens’. Op deze pagina kan je je wachtwoord veranderen.

Verzenden & Retourneren

Wat zijn de verzendkosten?
Het maakt niet uit hoeveel je besteld. Wij bieden je altijd gratis verzending.
Waar verzenden jullie naar toe?
Wij verzenden naar Nederland en België.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Als jou bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een E-mail met een track & trace code. Door middel van deze code kun je het pakket traceren.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je de aankoop retourneren. Meer informatie vind je hier.